Wednesday, May 16, 2012

SELAMAT HARI GURU :)

hey stalker :)

today sekolah saya menyambut HARI GURU . 16 mei 2012 . saya dengan group2 dance GMC terlibat untuk buat persembahan . persembahan yang terlibat lagi time tuh adalah tarian singa , band , kelas 4A , game show super spontan . . persembahan kitorang yang kedue . after tarian singa .
Time tarian singa kitorang semua berkumpul at pintu masuk at tepi yang paling depan yang dekat dengan stage . tetibe nampak guru kelas iaitu PUAN TEO SOOK MEI lalu . dengan senyumannnn manis die , dengan baju purple *favourite colour* . . hee . saya pon ape agy . . terus lari pergi at beg ambek kad ucapan yang saya dah siapkan KHAS untuk puan teo , then saya bagi at die . die tengok terus tarik bukak bace sume . HAHA . kelakar pon ada time tuh tapi comel . heee . . alhamdulillah die suke sangat dengn kad saya tuh . tak lepas die pegang . saya nak tunjuk somethink pon die pegang kuat kad tuh . heee . suke suke sukkkeee bile ckg suke kad tuh . berbaloi semuanye . alhamdulilahh .
Now turn persembahan kitorang plak . kitorang punye persembahan ukey je . cume tetibe ada problem lagu , sound systemmm semua lah . tapi , ermm . sabar jelah . dah nasib kitorang . redha jelah . asalkan kitorang dah cuba yang terbaekkkk . ken ken ? hee . btw , GMC the best .

0 comments:

Post a Comment